Sunday, April 25, 2010

Hantu Kucing




Salam Kawan-kawan

Hehe Best Tak Video Aku post pasal Pantan Maut Sebelum Ajal

Sangat Awesome.

Thanks sebab datang semula ke blog aku.

hari ni aku telah bersenam dengan berjalan keSunway Pyramid walau aku tak suka tempat tu.

Tapi Sebab ada exhibition MCFA. Tau apa itu MCFA?

MALAYSIA CATS FANCIER ASSOCIATION

Aku pun Baru kenal Club ni. Exhibition kat Sunway Pyramid ni dah start 23 and 24 April Tapi esok 25 April berlangsung Pertandingan Kucing Anarabangsa

So bila sebut antarabangsa confirm ada Kucing Yang Paling Comel

Tak Salah Esok ada 200 Kucing bertanding..Fuh Awesome!

Tadi ada 16 Ekor je..walau sikit tapi Sangat Sangat Awesome!




Antara Kucing Yang Curi Tulang..Sepatutnya Layan Tetamu haha



Sebahagian Peminat Tegar Kucing



Kalau Nak Amik Picture Boleh Bayar RM5. And Jangan Risau Kucing Ni Sangat Awesome!

Hari Ni Boleh La Pegi Sana. Sebab Ada 200 Kucing bertanding dari Seluruh Dunia..huhu

Sekian Laporan Dari tempat kejadian

Jika anda Berminat untuk setai Club MCFA bole daftar kat dalam laman web tu, banyak aktiviti dan benefit yang diorang akan bagi.

Laman Web MCFA


1 comment: