Monday, January 18, 2010

Early Window: Monday Morning!

http://www.funnycatpix.com/_pics/This_Cat_Is_So_Serious.jpg

How Are You Today?

31 comments:

  1. comei gler!ni tdo sdap pelok ni....hahaha

    ReplyDelete
  2. To Bezbuddy

    Kucing ni sedap di cubit2

    ReplyDelete
  3. ngantuk la..mata merah..ops..kuning..

    ReplyDelete
  4. gemuknya kucing tu..wat bantal peluk mesti rasa cam teddybear kan..

    ReplyDelete
  5. mak ooi gemok dan eksyen nye die..

    ReplyDelete
  6. Tu bukan eksyen tu mood hari isnin hahaha

    ReplyDelete
  7. Kucing ni....adehhh...

    Gi la jauh-jauh.... tak hensem la!

    Auuuwww....kena geget plak????

    ReplyDelete
  8. kucing ke?????
    aku tgk xde ghupe kucing pon ni

    ReplyDelete
  9. tuh bkn kucing....harimau bintang tuh..hahahha

    ReplyDelete
  10. tuh bkn kucing....harimau bintang tuh..hahahha

    ReplyDelete
  11. kucing ..! kamu terlalu comel..
    haizz..dapat kat aku..mmg kene pelok la wat bear..

    ReplyDelete
  12. Maaaag aaaiiihh....montel debab giler.......sedap bt pelok ni..hohohohoh

    ReplyDelete
  13. cam pemalas je muka kucing ni

    ReplyDelete
  14. tomeinyer dak gemuk ni pinjam bley

    ReplyDelete
  15. ikut kan hati nak jek aku geget2 tinge kucing nih!!! ggrrrhhh!!!

    ReplyDelete
  16. dah macam beruang dah aku tengok..hehe

    ReplyDelete
  17. kucing tu macam tak puas hati je

    ReplyDelete
  18. To jieda

    Bukan x puas hati..dia tgh mood hari isnin haha

    ReplyDelete
  19. seronoknye menatang ni kalau wat bantal!!

    ReplyDelete
  20. woi...sejuk idungnye..hansem la...

    ReplyDelete
  21. 1st jelingan, mcm kuceng.
    2nd jelingan, ermmm..... mcm anjing laut b'mata rimau pla..hiihi

    ReplyDelete
  22. mioww2..haha.
    klo ade iklan kucing kan best..kiut

    ReplyDelete