Monday, December 21, 2009

Blogger Cat: Episode 1

Camera, Light, Action!

Photobucket

Semoga Terhibur

Directed By: Jantan Terhangat

28 comments:

  1. walaupun kucing tu comel..

    tapi, aku benci kucing!!!

    ReplyDelete
  2. To Aina

    Saya tengah bagi Cik Puan terhibur la ni

    ReplyDelete
  3. To AKU Yang Bijaksana

    Benci Boleh Nak Dera xleh

    ReplyDelete
  4. huh.. lawak la..ko cipta ke ni..mana dapat idea..hehe

    ReplyDelete
  5. kuikuikui..cian kucen2 tu kena dera ngan JT.. :P

    ReplyDelete
  6. hahahahahah
    kecian kucing jd mgsa ek

    ReplyDelete
  7. kahkhakhakhakhakhakah... lawak siot!!!
    love it... =)

    ReplyDelete
  8. ko dera kucing tu JT?nk kena lapor ni.....kes dera...

    ReplyDelete
  9. To mr Popito

    Sejak aku dah xde idea nak tulis ape hehe

    ReplyDelete
  10. To makdara terdiva

    hehehe mane dera..diorang nak berlakon sangat saya bagi la heheh

    ReplyDelete
  11. To riBEna

    hehehe mane ada mangsa..saya dah bayar diorng ni

    ReplyDelete
  12. To Iza

    hehehe jangan lapor..kena siasat dulu

    ReplyDelete
  13. Lucu nih, cuma bahasanya masih menebak2 artinya...
    it's so funny...

    ReplyDelete
  14. hahahah....lawak sungguh entry ni....suka kucing

    ReplyDelete
  15. hahhaa...lawaknye..xley blah la...heheh

    ReplyDelete
  16. oi terasa aku dohh..aku bukan khunsa
    aku laki ler

    ReplyDelete
  17. nanti izzah kena operate kucen.oh tdak!

    ReplyDelete
  18. nice..kucing pun suka 18sx gk..ke tuannye je?
    haha

    papepun..jmput la dtg ke blog aku yg tak seberapa neh..

    http://wwwcybertechz-zoulsara.blogspot.com/2009/12/contest-untuk-anda.html

    ReplyDelete
  19. heh.i tak pencinta kucing,tapi mereka kelihatan sungguh mencomelkan.huhu

    ReplyDelete
  20. hahhahaa...mendalam tu maknanya...

    click ur CORBY!

    ReplyDelete
  21. hahahaha kreatif ko lawak2..hehe

    ReplyDelete
  22. hahha. JT, ko mmg ada bakat yg tersembunyi..hahahha

    ReplyDelete