Thursday, November 19, 2009

Early Window: Call Of Duty - Modern WarNuff



JT sudah bersedia hari ni..ingin kembali on track menjadi penagih Nuff tapi apa kan daya
pagi ni ada keja kat Luar. So arini x dapat nak ikut perang. Lupakan Nuff Seketika!!

Adeh! Semalam online seharian tapi Agak pelik Macam muak nak Picit2 nuff. Bila x semangat Nuff pon x kuar, traffic pon agak hampeh. Tapi thanks sebab singgah kt cni. Pagi semalam aku Blog walking jumpa gambar ni dari blog Rotikaya. Bukan sebab baca untuk gossip artis tapi sebab awek ni. Yang memang cool gila dress dia.



Vanessa Hudgens So Hotness!!

Ya memang cun. Agak style and matured and simple. Ya VH tinggalkan Zac sekarang.

JT tau semua orang suka Nur Kasih, JT akui pon agak suka ngan NK. Cerita dia bagus untuk orang yang dah Kahwin. Sebab banyak pengajaran iaitu Tidak semua masalah perlu diselesaikan dengan cerai. Mesti ada 1000 Jalan bagi menyelamatkan perkahwinan. Tapi Apa yang penting dalam Nur Kasih pon ada Jantan Terhangat. Ini dia Jantan Terhangat kita



Ye Aidil ko memang dahsyat. Sebab semua wanita macam nak kat ko. Jenis Lelaki yang makin pupus. Betulkan?

Tinggalkan Nur Kasih, aku tau tinggal bape episod lagi akan tamat. Hujung Minggu ni macam Nak plan nak pegi tengok Konsert Hujan. tapi tengok KL terlalu hujan. Macam Tak Jadi.

Petang Semalam aku nak pegi cari Biskut raya di sebabkan Raya Haji tak lama lagi. So ni la first time mak aku request minta beli Biskut raya.. Oh Sangat terharu. Mak. Saya beli 1 tan biskut raya ek?. So aku pegi Jalan TAR mengikut saranan masyarakat KL. Aku gerak dari area bangsar...dah nampak Masjid Jamek...aku jalan lagi last-last sesat...aku tekad lagi jalan-jalan punya jalan tup tup aku kat bangsar dah..aik!!! Hahaha Rupanya aku sesat. Hampeh!



Ok mari kita berbicara tentang nuff. Nuff sudah buat orang jadi gila. Setiap kali aku buat blogwalking mesti ada orang cita pasal nuff. x kurang yang x puas hati pasal tunjuk earn nuff konon nya berlagak.
Tapi g mamps sama PHD diorng. Pada semua Nuff Rangers mari kita tepuk tangan pada Cik Aina sebab minggu ni dia tersenyum sampai ke mumbai. Boleh baca kat blog dia.



Sebelum tu big thanks pada semua blogger yang datang untuk baca post dan urut-urut nuff aku. Yang x klik pun aku hargai gak sebab tanpa diorang traffic tak naik.

Bukan senang nak buat traffic nie. Boleh sakit punggung n Jari Jemari. Tapi aku suka..Hehe
Di sebabkan Nuff aku dah tinggalkan banyak TV Series antaranya Gossip Girl, Supernatural, Smallville, Heroes, House, Grey, Awan Dania, dan Greek.

http://img2.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/081112/Entertainers/Gossip-Girl_l.jpg

JT u kat ne?

Untuk pengetahuan Para Blogger tak lama lagi aku open 3 lagi Kedai baru untuk Movie and TV Series, MP3 and Software. Jantan Terhangat lepas ni bukan Hub download. Tapi boleh request kat JT.

Nufftan.. Aku istiharkan Perang Nuff!!!!



Jumpa malam Ni!!

2 comments:

  1. nuff aku 10 hengget je pown.. nak tunjuk nih.. wakakaa jeles?

    ReplyDelete