Monday, November 30, 2009

Dan Sebenarnya..

Dan Sebenarnya aku jenguk twitter naff, naff memang xde masalah dengan blogger mcm kita. Dia just warning tentang group-group yang di create untuk click naff. So aku nasihatkan better jangan terlibat dengan segala operation ni. better By shoutmix pon dah ok. kalau X pon by YM. hehe.

Kalau nak detail better tengok twitter naff. Cuma aku pelik ada blogger ni dia begitu extreme menentang blogger cam kita. Sedangkan blog ni di buat memang khas untuk di buat macam2 benda.
kan banyak benda dalam dunia ni yang diorang boleh buat selain mengKONDEM.

Oh lupa Aku duk Malaysia Rupanya..

Ape pon Naff takde masalah cuma dia bermasalah dengan group2 ni so better jauhkan.

10 comments:

  1. Thanks en jantan.izzah kt kg.tak dpt nk o9.guna hp ni payah nk blogwalk

    ReplyDelete
  2. jangan join team2 ni, shoutbox pun dah kire ok. berpada2 lah kan if nak cr duit pun. bkn sng. aku pun dah 2thn, baru thn ni nikmat lebey sket.huhuhu

    ReplyDelete
  3. yup2..aku pn x join team bagai tu. cuma aku pelikkk la..apsal la org nak PHD neh..hahahahaha. so..amacam..jadik eh,..AINAFF...hahaaaa

    ReplyDelete
  4. oh....dah siap ada team² macam tu ke skang..terdesak sgt la nak duit tu kan

    ReplyDelete
  5. Hm maybe btol kot..sbb aku tgk yang create group tu yg untung..tapi xper hak masing2..orang buat blog untuk cari pendapatan sampingan.

    bagi aku aku suka orang dtg blog aku hehehe singgah pon xper

    ReplyDelete
  6. h0h0h0
    nsb baik yana xde join team2 nie

    ReplyDelete
  7. dulu aku join tapi xde letak banner ar kat blog. buruk jek banner dia.ahaha..

    tp grup tu cam xjalan jek..aku tgk yg salu aku lepak klik2 jek datang blog aku

    tp grup ni janji memacam. klu join grup. nanti setiap hari klik 3kali minimum ar..hoho

    ReplyDelete
  8. *NUMPANG PROMO, yach…
    Kesempatan emas utk para pengguna TELKOMSEL dan pecinta FACEBOOK, utk mendapatkan SEPUASNYA tanpa batas semua langsung dari handphone kamu. GAMPANG! cukup ketik REG FB kirim ke 9789 (khusus pengguna telkomsel, yach..) Anda akan mendapatkan info2 penting tentang trik2 membuat facebook (upload foto,status, comment, dll..) ato gmn cara bergabung situs jejaringan sosial lain. Ayo ooo jgn sampe ketinggalan update2 info lainny..

    ReplyDelete