Thursday, October 15, 2009

Apa Itu Rapidshare?


Kalau aku cita secara detail n formal korang x paham. So aku cita cara biasa ja. Rapidshare ni satu akaun yg membolehkan kita mendownload dari SERVER diorang. Untuk pengetahuan, file-file di server diorng ni telah di upload oleh berjuta-juta manusia di planet bumi ini. So bila diorng dah upload kt server Rapidshare, File-file ni boleh di DOWNLOAD anytime. Yang penting kita kena ada akaun Premium Rapidshare.

Di Malaysia banyak user atau Kaki/Hantu Download menggunakan rapidshare ini. Why?


Gambar ni ada lah file yang aku download dari PC aku. mmg Dasatttt skali.. bkn nak cita tnya jer sape2 yg guna rapidshare ni. Untuk makluman, download ni bergantung pada korang punya Klajuan internet. mcm aku nye mmg tip top. hehe.

Apa yang penting, apa sahaja movie, music, documentary, software or lain2 korang bleh jumpa dan download mngunakan Akaun Premium Rapidshare.

Nanti aku post untuk laman web yang banyak provide rapidshare nye file.
Enjoy

No comments:

Post a Comment